Sooorrryy!

Faan va dålig jag är på att uppdatera den här skiten! Har så mycke annat att tänka på och massa annat att göra så det blir som inte att man går in å skriver nåt!

Helgen har varit en mycket chill helg! I fredags åkte jag till Malin Martin och där var även Fia å Lottie, senare kom även Fille å Lovisha! Det blev en jäkligt rolig kväll med mycke musik å vild dans! Haha, blev mycket snack om gamla minnen och det blev skratt i massor! Härlunt! Sov över, somnade väl inte förrän typ halv 5, 5! Igår blev det en mysfrukost framför en skräckis å sen drog jag hem. Blev en hellugn kväll igår med tv-tittande.
Sitter nu i min kalla lägenhet i stan å kikar lite tv och har absolut inget speciellt för mig! Kul liv, haha.
Veckan som kommer blir en mycket händelserik vecka! Gruvar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0