Finally!

Scha Scha bloggen! Robin är online igen! (Nu skrev jag det Sigge, nöjd?)

Äntligen har jag kommit igång å tränat igen! Kom nyss hem från ett pass Body Combat å fy fan va skönt de va! Varför tränar man inte oftare när man kan?! Om man inte gör det sitter man ju bara framför datorn och tv:n å käkar typ hela tiden. Nä skärpning säger jag bara! Imorrn ska jag gå på ett bål-pass, måste verkligen!

Dagen har varit helt okej, ganska rolig. Hade bild först och det är alltid småkul att sitta å rita, psykologi efter de med en redovisning om det humanistiska perspektivet (kul! nooot!) och sist men inte minst hade jag engelska! Det var däremot kul! Like usually! ;P Tummen upp (Y) Ut å rör på er nu gott folk! Sluta lata er nu! ;)

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0